2020年11月9日星期一

北京掌摑林鄭

原九月六日的第七屆立會選舉因疫情取消,設一年臨時過渡議會。當時已有四個第六屆立會議員被 DQ 新一屆參選。林鄭卻在人大決議前事先定調,認為四人可在過渡議會任職。當時已聽得我儍眼,你乜水呀,毫無政治智慧,都話死咗就係死咗,冇資格就係冇資格,點可以九月又坐入過渡議會!以一個地方官吏事先張揚去影響中央的最高決策?結果人大在這點上留了個空白,林鄭就沾沾自喜以為得計,卻原來只是暫緩施兵,暫留你哩條婆娘嘅顏面。

好了,事隔三月,面也俾了三個月,人大做嘢,要在中央層面 DQ 哩四條友,可見你林鄭只會搞混,成事不足,敗事有餘,是何等的混賬。

其實這婆娘事先張揚已是一而再,週前上北京,又吹風說要北京寬鬆處理疫情下港人北上的通關標準。這腦殘女人以為自己係邊個?要中央蒙受病毒由港無掩雞籠輸入的風險,葬送大陸全民遏止疫情的努力?

好了,最新消息說香港要連續十四日每日確診低於十宗才可以互通健康碼,我認為這面子都不俾,你特區抗疫不力,使疫情沒完沒了就要內地承受風險?

無知識,無智慧,不懂政治,不知輕重,不識權謀,哩條友只能做一個中層管理,做特首,絕對是香港的災難。

.

.

死咗就係死咗,點解低 B 的人仲係咁多


.
.