2020年12月8日星期二

袁國勇的意料是在夢中

哩條所謂專家,過去的荒謬處已要我吐了九次飯。第四波爆疫,條友又黎廢噏,話政府犯了四宗罪,所以爆疫意料之中四宗罪包括樣本瓶無刻度,檢測前容許進食,行李運輸播毒,安檢膠盤重用。喂,阿生,你身為政府抗疫專家顧問,一早你唔講?要在爆四波後至講。

就當政府總部啲廢官唔聽你噏,但以你混返黎的名氣,開個記招,直接篤爆政府的無能抗疫不聽專家言,傳媒蜂擁而至喇,意見上晒報紙,我就話你先知甚至對你肅然起敬!

今次事後孔明,一就係證明你後知後覺,再唔係就係你怕得罪總部班廢官,不敢作諫。所以無論前者後者,都證明了你的屎料或失職!

其實第四波爆,原因已好明顯,就是對入境者隔離不嚴,親友可以探訪,機場到隔離酒店又無點對點運載。再加上政府麻木於雞瘟鴨瘟播毒,香港於是又歷一劫。

你袁國勇另覓蹊徑,只像你上次俾人噏晒你無嘢噏,於是就話信箱播毒一樣白痴而已!

專家,夜喇,你早抖喇,好冇!

.

.

袁國勇驚世大發現之二:信箱誘惑

.
.