2021年8月20日星期五

所謂學者沈旭「輝」的以糞為食

美國倉皇敗走阿富汗,已是昭昭事實。有個以美為是的所謂學者沈郁龜不爽了,最近就貼了篇爛文,一貫的捩橫折曲,話美國背棄阿富汗,並不直接比況台灣。又說阿富汗變天,政局形勢反而不利中國。堆垃圾繼續趴在地上為佢美爸拉下的屎灑香水後深舔。

個所謂學者話,阿富汗政府軍屎啫,但同為美國資助的庫爾德族不死軍勁呀,所以台灣軍隊係屬於後者。條友話因為今日台灣軍隊本土意識漸濃,所以就會像庫爾德族不死軍咁抽得。哈,你話條友係咪 short 架,有本土意識就抽得架嗱,咁全世界九成國家軍隊都抽得喇,仲點分高下呀!台灣軍隊啲蝦碌嘢已經可以編成近代笑史,條友好似了無所覺。

條偽學者又話塔利班掌權,中國就要派重兵守住中阿邊境,以防東突恐怖分子滲透。條友根本唔睇新聞唔知時局。塔利班領導層早前訪華,已宣明不會成為恐怖分子基地,以影響他國,甚至邀請中國重建阿富汗。地理上,中阿接壤只 76 公里,你多派軍隊反而轉唔到身,駛唔駛駐咩重兵呀!

報紙都唔多睇,常識欠奉,一味偏仄,可見哩條友如何浪得虛名,只是個黃媒吹出來的文痞垃圾!

.

.