2021年9月9日星期四

金正恩擺明係健康瘦

政治立場真係思考毒藥,係完全可以蒙眼迷腦,顛倒黑白,混淆是非,根本就係現代版指鹿為馬!

金仔形象被美日外媒體惡意扭曲,從來如是。原本過肥的金仔早前瘦下來,敵對的媒體就煞有介事,話金仔爆瘦成咁,一定有痼疾。又有些所謂時事評論員,話北韓糧荒呀,連金仔都要食少啲,表示要和人民共度時艱云云。

講到似層層,其實笑死人。金仔過肥,你估佢自己唔知,佢嘅醫療團隊唔知?想延續金氏皇朝,就要搞好健康,減食,戒煙就係鐵律。唯其如此,才能統治多北韓幾十年,以順利培養接班。至於話糧荒,北韓會糟到連國家領導人都食唔飽?金仔消瘦若是因為捱餓,個人崇拜咁勁嘅北韓,人民更加唔會接受,甚至唔肯過你。

至於早前金仔後尾枕貼了膠布,應該係生粒瘡啫,班外媒又大鑼大鼓真係諗多了!

今日電視播北韓國慶閱兵,金仔擺明修身,仲皮光肉滑,精神矍鑠。如果瘦身公司要揾代言人,金仔肯定係人選。

.

.