2021年9月6日星期一

回頭?浪子就話啫,小人會?

鄭虫太被 DQ,禍由自招。條死產油頭粉面,巧言令色,根本就是奸詐藏於內蠱惑浮於外的反骨小人相。只怨班建制議員爛好人,根本去年尾就應該一Q罷免埋哩條友,唔駛俾佢浪費多大半年公帑。

條友博士銜頭在國內獲得,好歹受了國家知識哺育之恩,卻加入亂港陣營,在立會倒插國旗,後來更帶領暴徒刑毀立會大樓,甚至盛傳曾參與理大暴亂,一而再,再而三,根本就是死不悔改叛國亂港之徒,只是戲子佬識扮嘢,衰咗就討可憐呃原宥,欺騙到一眾不知戰鬥為何物,同林鄭綏靖政策五十步笑百步的建制議員同大佬而已。

香港要到國家立國安法後,才逐漸穩定。過去廿多年,建制派不是顢頇無能毫無預見力,就是像曾辱城般陰陽怪氣明暗助長亂港派。淨靠哩班人,香港真係死得!

一次不忠,百次不用。何況哩條虫已是幾次不忠,若在職場早已是永不錄用了。話佢改過就可以再選的建制大佬,所謂 KOL 真係去瞓喇去!

.

.