2021年10月7日星期四

頂,臨阱又壞我好事

除了周末日,每天都在 10:30 追看射鵰英雄傳 2017。是翻看了,但也看得興味盎然。今日吃過早餐,想著又可享受一小時的追劇之樂,卻原來因播放所謂屍政報告答問而抽起。

唉,這幾天,已因為個婆娘甚麼屍政報告,媒體不斷播佢的視頻,已經煩死。我一見就皺眉轉台,感情受害之深,已入骨裏,今日連我的樂享時段都佔埋,真係有冇搞錯!

其實狗口怎會長出象牙,不知民間疾苦,生活常識都欠奉的人去講施政,不缺的只是荒謬。個婆娘上任以來,策略錯誤,正事不為,倒行逆施,把香港搞得半死不活,全靠阿爺硬手撥亂,局面才穩定下來,條爛貨又以為是自己功勞了,又厚顏無恥求取連任。你話哩個腦係乜鬼構造!其面譜的可憎可厭,已超越了最乞人憎的特朗普,躍居首位!

其實個婆娘的公眾支持度只得 30 幾,好心有自知之明喇。唔好以為係黃絲至唔 like 你,憎你根本就係大圍事。原因?因為你蠢,無能,又愛扮嘢咯,朽木之材,只會禍港,你若收皮,將會是社會之福!

若聽日再因你而冇得睇射鵰,我去投訴 🤬

.

.