2021年10月8日星期五

小妹妹望咩呢

剛去超市,平時會去自助付款,但因為用消費券買來的超市禮券,就走到最近自助付款區的 cashier。 在等待期間,不經意見到自助付款區的圍欄旁有個五六歲的女孩眼仔碌碌的望著我。我和她對望了一兩秒後,就移開視線,點知再望向她時,她仍直視我,那烏黑的眼珠就像一張定格。

奇怪,咩原因呢?我似佢老豆?冇理由架,佢阿媽在旁邊付款完正在用膠袋儲貨,眼尾都冇睄過黎。似佢阿爺或者阿公?喂,咁我又打死唔接受喎,我雖已六張幾,但冇咁顯老吖!

睇到哩度,你地諗到咩原因嗎?肯定有個反應就係:咪臭美喇,阿伯你仲以為可以吸引到妹妹仔望你?

.

.

.

Kekee ,對呀,我帶住疑問返到屋企,把買來的東西收拾停當後,就終於找到原因了。原來我去超市前已在街市買了菜,就放在一個環保袋內,在超市排隊付款時孭在右肩。袋子是一次敬師運動派的,一面印上了「 Thank You Teachers 」。一定是小妹妹見到個袋,以為我是老師,就有種好奇罷。

看來這小妹妹喜歡讀書,也喜歡老師。你們也喜歡我這個老師罷,一定係喇,唔好話俾我聽唔係 😜

.

.