2022年4月25日星期一

偽專家就是要把謊言說到底

許豎槍同孔犯例兩條食S專家,不斷說香港已有四百萬人染過新冠,卻沒能提供四百萬個染疫者的名單。

斷估原來冇辛苦,我係專家嘛,我講你就要聽!但所謂專家,你根本交唔出四百萬個染疫者名單。香港 740 萬人,400 萬即是 54%。我早說過我的至親好友二三十人中只有兩人染疫,不足 10%。

好,就當你說我的沒代表性,去找公務員的罷。18 萬公務員,照計 54%,該有 97200 人染疫。醫管局員工 88000 人,該有 47500 人染疫。醫管局員工應該好敏感,也有足夠的判斷能力是否曾染疫,那麽請交出數字來!

還有學校,要找出曾染疫人數實在不難。正在舉行的 DSE,染疫不能到正常試場應考的只聊聊數人,你同我講有 54%的學生曾染疫?比一頭半個月以前,數字跳樓咁下跌?唔係化!

更可參考的是,廢柴政府的圍封強檢,從來不曾試過陽性比率達 50%,甚至 20% 都未試過,全港 54% 已染率從何而來?

你兩條食S專家唯一講的就是,你地染咗唔知啫,我夠話你兩條友 short 咗唔知啫,好未?

專家喎,唔尊重事實同知識嘅根本不配稱做知識份子,你兩條欺世盜名的爛貨收工去罷!

.

.