2021年7月17日星期六

死喇,又中

傻夢傳奇,因為屋企人要睇,自己都被收看了。不過去到最後階段,浸淫了四個月,最差的都已經可以見得吓人,聽來也沒甚麽惡感。

要定出最後五強,一個要被 foul,結果呢,就是我曾經貼文批評過說話不知所云的那位。

當然我不是幾個月前已批佢不能入到最後階段,因我從沒收看,不知賽制如何,但就偏偏看到儍夢的宣傳片,撻伐她的說話荒誕。

在這大半年來,我先與施永青抬槓,認為特朗普會敗選,又批評林鄭事先張揚四條立會政棍可過渡,同要求中央寬鬆疫情下的通關要求無理與白痴。結果四條政棍果然被DQ寬鬆通關要求中央亦睬佢有味繼後年宵花市又俾我諷罵,結果死死氣復辦。

其他的,像我批評曾志豪識條鐵,張建宗不值 37 萬,真係撞棍結果一條爛貨一個廢柴都被飛了。

現在我等待的,是食屎陳師奶的下台,鄭虫泰條辱國旗賊絕跡立會,仲有,更重要的是,係林鄭玩完落台,永遠絕跡政界傳媒,唔駛睇來嘔心!

.

.

施永青認為特朗普可連任

死咗就係死咗,點解低 B 的人仲係咁多

北京掌摑林鄭

林鄭成事不足,敗事有餘

鄭松泰不能放

曾志豪識條鐵

食屎陳師奶與無能娥特首

儍夢傳奇

張建宗點值 37 萬

.

.