2021年6月5日星期六

商界精英,政府廢柴

商界送樓送盛,主動提供接種疫苗誘因,結果接種人數明顯增加。臨阱條懵種就話提供誘因係商界責任,真係聽到眼都突!商界何來責任,推動疫苗接種只會是政府責任,去打疫苗就是每一個人的公民責任,商界沒有半點責任去掏腰包吸引人打針!

可見哩條所謂學霸,同佢下面個高 IQ 低能鼠目寸光嘅籮局長一馬角色。商界若有社會責任,就是賺了錢要納稅,有良心嘅就做些善業,幫助低下階層市民,而不是扔錢去做政府應做的政務!

其實願意送樓送錢,也可以說是一種商業考慮,因為社會唔自疫患中恢復,營商環境將難以改善,最終也影響盈利。

政府廢柴,接種疫苗搞到一鍋粥,仲喺度翹埋腿話商界有責任?咁即係話佢地唔一早送樓,依家至送,都要負上遲鈍慢九拍責任喇。仲有喎,香港有一百三十幾萬間註冊公司,依家得嗰十幾廿間提供誘因,係咪表示其他百幾萬間公司都不負責任?

送樓送盛嘅公司都唔好開心呀,臨阱話你地係負緊責任咋。不過,作為社會公民,我係感激你地嘅,因為你地補了廢柴政府的底,扭轉了打疫苗的態勢,功於社會!

.

.