2021年6月1日星期二

架空肥中,臨阱你真係諗多咗

從未見過作為阿二的正冒私 ,可以如此隱形。你會發覺,臨阱乜都上鏡,連公冒圓打針可以放一日假哩啲雞毛蒜皮小事,都披掛上陣,身旁邊就係哼哈二將,兆恥同耷拳,肥中呢?從來唔見人,唔知係咪俾人支使去咗做 gym 減肥。

擺明係臨阱設計喇,跑馬仔臨近,一方面要爭取出鏡,俾人勤奮凡事親躬的感覺,另外要壓制任何一個可能的對手,但肥中出名無能,文唔得,武又唔得,能夠入閘造成威脅?簡直天方夜譚。

可見哩隻鵝心胸何其狹窄,一個阿頭,可以為咗私利而破壞權責架構,堅拿渣又幼稚。其實佢心懷大欲表示了完全沒自知之明。舞咗幾年,太平山下已是俾你搞到一鑊粥,再俾你搞多五年?仲駛要嘅。冧莊?真係痴心妄想。唔係礙於制度,你抗暴同抗疫都失敗,北大人一早已把你 DQ 咗喇!

冇架喇,俾條白痴做阿頭,根本就係香江之禍。特冇普,肥背奧落台了,不用再看令人嘔心的怪物,我正期待見唔到臨阱,兆恥,虐華,肥中的日子,呵,阿彌陀佛,實現了之後,我捐多啲錢去無國界醫生!

.

.